onsdag den 30. september 2015

Der var morgenkaffe.....

Manden min blev 50 år, så der var indbudt til morgenkaffe.


Og når det nu er efterår, syntes vi temaet skulle være græskar ( vi er datteren og jeg )


Jeg hæklede og hun lavede blomster, og vi fik dækket et ok bord, syntes vi selv.


De er så søde og dejlig hurtige at hækle, kittet kan købes lige Her


Og så til noget helt andet, jeg strikker modeller op for Garngaragen det er rigtig hyggeligt, og jeg bliver udfordret på at holde mig til en opskrift ( og ikke som altid, lige lave lidt om ) den næste model er på pindene. Og så vil der ellers være stille her et stykke tid, jeg rejser lige et smut til Mallorca.

12 kommentarer:

  1. Sikke et fint bord, - tillykke med ham.
    Og god tur til Mallorca. Man kunne jo godt blive lidt misundelig.... Husk strikketøjet :)

    SvarSlet
  2. Der ser godt ud. I er dygtige.
    God ferie. Nu er der heldigvis ikke så længe til, at det er min tur.

    SvarSlet
  3. Smukt ! Tillykke med ham og rigtig god tur !

    SvarSlet
  4. Tillykke med manden og god ferie

    SvarSlet
  5. Tillykke til og med manden. Rigtig god ferie ;-)

    SvarSlet
  6. Hvor ser bordet dog hyggeligt ud. Tillykke med manden
    Og rigtig god ferie

    SvarSlet
  7. Fin borddækning som sædvanlig. :o)

    Tillykke med manden.

    SvarSlet
  8. Tillykke med manden og nyd en dejlig ferie. Kan forøvrigt fortælle, at du har ret. De har flotte tøjstaver på Fanø!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ik, jeg var også betaget af dem :0)

      Slet
  9. Hjertelig tillykke med ham - sikke nogle fine græskar.
    Rigtig god ferie.

    SvarSlet
  10. Tillykke med manden din. Sikke en fin borddækning og meget kære græskar.
    Lyder skønt med en tur til Mallorca. Var der selv i Okt sidste år og vejret var fantastisk. Rigtig god tur og god fornøjelse

    SvarSlet
  11. Tillykke med manden. Borddækningen kan han da vist kun være tilfreds med ;o) Rigtig god tur til Mallorca - den skønne ø.

    SvarSlet